Početna
Akti
Dokumenti EU
Rasprave
Zastupnička pitanja
Statistički pokazatelji
Stegovne mjere
Aktivnosti zastupnika
Po sjednicama
Ukupno u sazivu
Zakonodavna aktivnost
Zastupnička pitanja
Povratak na vrh
Fonogram zastupničkog pitanja
Hrg, Branko, saziv: IX, sjednica: 10
PDF
Povratak
-
Aktualno prijepodne
14.11.2018.
Jandroković, Gordan (HDZ)
Sada će zastupnik Branko Hrg postaviti pitanje Olegu Butkoviću, ministru mora, prometa i infrastrukture.
Hrg, Branko (HDS)
Hvala lijepo g. predsjedniče.
Poštovani ministre, evo nakon što je konačno pokrenut projekt izgradnje Pelješkog mosta, na čemu uvijek treba iz početka čestitati i reći da je to odlična stvar, ja se ponovno obraćam sa pitanjem, obzirom da smo u vremenu donošenje proračuna i projekcija za 2019., 2020., 2021. g. sa pitanjem nastavka gradnje Podravskog ipsilona, a to su krakovi od Farkaševca prema Bjelovaru i krak od Križevaca prema Koprivnici.
Naime, kada je počela nekada gradnja Podravskog ipsilona, bio je utvrđen stav da će se gradnja raditi po tzv. modelu metar za metar. Metar prema Bjelovaru, metar prema Koprivnici. Vi ste nedavno bili i u Koprivnici, održali smo sastanak, tamo su dosta detaljno razmatrani svi ti elementi i mogućnosti nastavka gradnje, obzirom da sada, kažem donosimo programe za narednu godinu i one dvije iza, molim vas da još jedanput ovdje, danas kažemo što se točno planira.
Da li će se taj nastavka gradnje, raditi po onom modelu metar za metar. Jer naime, u materijalima Hrvatskih cesta, vjerojatno greškom je navedena samo dionica Križevci Vojakovački Kloštar, a odnosno radi se o dionici Križevci Koprivnica, to je samo dio te dionice, dok je dionica Farkaševac Bjelovar u potpunosti navedena.
Također, još uvijek nije raspisan natječaj za gradnju nadvožnjaka u Križevcima kod željezničkog kolodvora, pa ako imate informaciju što se je dogodilo s time i kada se može očekivati.
Jandroković, Gordan (HDZ)
Izvolite ministre.
Butković, Oleg (HDZ)
Hvala lijepo g. predsjedniče Hrvatskog sabora.
G. zastupniče, kao što ste i naveli u vešem pitanju, bio sam sa suradnicima, na sastanku u Koprivničkoj križevačkoj županiji, zajedno sa županom i njegovim suradnicima, bili su i prisutni i svi saborski zastupnici, bilo pozicije ili opozicije sa tog dijela, iz te županije. I razgovarali smo o svim prometnim pitanjima i rješavanju i drugih prometnih pitanja, osim podravskog ipsilona za kojeg ste naveli pitanje.
Što se tiče nastavka gradnje podravskog ipsilona od Križevaca prema Koprivnici, on će se raditi fazno i projektira se i rješava fazno, u tom dijelu su i hrvatske ceste u svom planu osigurale potrebnih 156 milijuna kn, za prvu fazu od Križevaca do Kloštra Vojakovičkog.
A naravno, čitava dionica, do Kopirnice se projektira i naravno sa završetkom i najprije realizacijom prostornih planova na području Koprivničko križevačke županije i definiranjem te trase će se osiguravati sredstva za nastavak te dionice prema Koprivnici.
Ali, ono što je sada u ovom trenutku jasno, je da ćemo u 2019. raspisati natječaj za ovu prvu fazu do Kloštra Jokavačkog. Što se tiče ostalih prometnih projekata, razgovarali smo i o obnovi državnih cesta D10 i D12 a što se tiče ove …/Govornik se ne razumije./… u Križevcima za D22 i izgradnje nadvožnjaka iznad željezničke pruge, bilo je određenih problema oko ishodovanju i rješavanja dokumentacije.
U ovom trenutku se rješava pravni interes i biti će predan zahtjev za građevinsku dozvolu i nakon toga će se raspisati natječaj za taj nadvožnjak ukupne vrijednosti 40 milijuna kn.
Jandroković, Gordan (HDZ)
Očitovanje izvolite.
Hrg, Branko (HDS)
Hvala lijepo.
Evo, samo da ponovim ovo, treba stvarno vidjeti mogućnost da se i ovim obrazloženjima hrvatskih cesta, dakle ova dionica gleda cjelovito kao Križevci Koprivnica, jer nije u redu da se sam naziv te dionice izbaci iz dijela, iako je dionica od Kloštra Vojakovačkog do Križevaca apsolutno na tom prostoru i već sama izgradnja te dionice pripomoći će uvelike i putnicima koji putuju iz Koprivnice ali i građanima Križevaca, obzirom da se sav promet odvija kroz centar grada i sada on stvarno stvara velike probleme. Evo, drago mi je i za nadvožnjak, vidio sam da su planirana sredstva kroz 2 g. za njegovom izgradnju u ovom iznosu, koji ste rekli od 40 i skoro 2 milijuna kn.
Znam da uvijek može biti problema sa ishođenjem dokumentacije, da ih može nešto zapeti, ali važno je da se to nađe u programima i da možemo reći da se nastavlja te gradnja, da se taj proces dalje odvija, kako bi se taj prostor RH mogao razvijati kao i oni koji su do sada dobili prometnu infrastrukturu.
PDF
Učitavanje